Search

Service och bemötande 1 - Arbetsbok | 1:a upplagan

av Meg Marnon

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Thelin Förlag
Språk Svenska
Bandtyp Spiral
Utgiven 2013-09-24
Upplaga 1
Antal sidor 42
ISBN 9789173792721
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 0 

 6 

 4 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng