Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Permission marketing - När kunden själv får välja | 1:a upplagan

av Seth Godin

Ej i lager

Fakta

Förlag Telegram Bokförlag
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2000-05-01
Upplaga 1
Antal sidor 223
ISBN 9789177385288
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 0 

 8 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng