Search

Att hitta och behålla kunder - Säljarens handbok | 1:a upplagan

av Jeffrey J. Fox

Ej i lager

Fakta

Förlag Telegram Bokförlag
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2002-07-01
Upplaga 1
Antal sidor 143
ISBN 9789177386179
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

En säljare får aldrig, aldrig glömma, säger författaren, att ta reda på vad den potentiella kunden söker. Fox kommer också med små och stora råd om hur man övertygar den blivanden kunden om att han/hon måste köpa just min produkt/tjänst för att få ro i själen. Det gäller att förbereda sig noga, nej, ytterst noga, att undanröja alla distraktioner (ta själv bästa platsen på krogen så att kunden tittar på dig, inte på utsikten), räkna med att alla kan vara en kund En säljarens lilla handbok som är lättsam och roande, går fort att läsa men har ett ytterst seriöst syfte.
Mycket substans i litet format!
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 7 

 2 

 8 

 8 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng