Search

Media innovations : multidisciplinary study of change

Ej i lager

Fakta

Förlag Nordicom
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2013-05-23
Antal sidor 281
ISBN 9789186523657
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Innovation is a fact of life for the media industry, and it was ever thus. Historically viewed, media organisations have always needed to innovate – as indeed have organisations in all other industrial sectors. In recent decades, however, the requirement for innovation in the media industry has become both more urgent and more challenging as the pace and scope of technological advance have increased. Innovation and technological advance are inextricably linked. Innovation is the motor of technological advance, and organisations must innovate in order to respond to this advance. In large part, media firms’ current pressing imperative to innovate stems from the unceasing technological advance that has become a permanent element of their strategic environment. As a result, technology and innovation have leap-frogged up the strategic agenda in media organisations – creating in the process strategic challenges that are not always perfectly mastered.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 6 

 9 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng