Search

Varumärkesboken | 1:a upplagan

av Joakim Hedström

Ej i lager

Fakta

Förlag Eget förlag
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2017-07-30
Upplaga 1
Antal sidor 93
ISBN 9789186951252
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Att ha den bästa produkten eller tjänsten är ingen garanti för att du ska lyckas. Dessutom är frågan vad som är det bästa när alla olivoljor påminner om varandra. När alla tandläkare sysslar med samma sak och det är omöjligt att veta vad som gör en it-konsult bättre än en annan.

Därför letar allt fler företag efter mer långsiktiga konkurrensfördelar – som starka varumärken. Men ett starkt varumärke är ingenting du får eller köper. Det är något du förtjänar.

Den här boken lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand. Den är främst skriven för mindre och medelstora företag, men fungerar även för koncerner.

Joakim Hedström är varumärkesstrateg, copywriter och författare. Han har beskrivits som en schweizisk armékniv av idéer. Det här är hans sjätte bok.

"En formidabelt bra bok. Den här borde alla företag och ledningsgrupper ha för att kunna ta hand om sina varumärken."
– Johan Holmsäter, grundare av Friskis&Svettis

"En lättöverskådlig bok som beskriver ett varumärkesarbete på ett pedagogiskt vis. En god start och inspirationskälla för ett mer fördjupat arbete."
– Henrik Axelsson, kommunikationsansvarig Stora Enso, Hyltebruk

"Alla slåss om samma uppmärksamhet. Därför blir det framöver ännu viktigare att varumärket är definierat. Du behöver stå för något äkta och tydligt. Det är precis vad den här boken hjälper dig med."
– Magnus Brusefält, marknadsansvarig Myresjöhus

---
Det här är en bok för dig som är intresserad av varumärken, varumärkesarbeten, varumärkesstrategier, visioner, affärsstrategi och kommunikation i allmänhet.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 4 

 1 

 7 

 5 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng