av Erik Modig och Martin Söndergaard
Förlag | Rheologica |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2022-03-09 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 208 |
ISBN | 9789187791314 |
Kategori(er) |
As a marketer, you face many dilemmas: Should you focus on brand-building or sales-focused marketing? Should you use rational or emotional ads? How should you evaluate different media channels against each other? Most experts would like you to believe that there is one right answer to these questions. Unfortunately, the reality is more complex. The correct answer for your specific situation requires an overall understanding of customer psychology. After years of research and working with marketers, Erik Modig and Martin Söndergaard developed the Influence Matrix, a new way to make sense of today's many marketing theories. The practically applicable framework captures the insights from the 100 most popular books and the 300 most cited peer-reviewed articles in marketing, communication, and decision-making. By applying it, you will be able to identify and tackle your main marketing challenges, taking your marketing strategy and communication tactics to the next level.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
8
2
5
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.