av Mattias Ward
Förlag | Lördag Morgon Medieproduktion |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Flexband |
Utgiven | 2016-11-09 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 216 |
ISBN | 9789187905681 |
Kategori(er) |
Theres a question all companies wrestle with: How do we best interact with customers in todays multi-channel, multi-device world? Consumers are demanding; no matter what platform, device or channel theyre using, they expect a consistent brand experience. Companies need to be aware of this and come up with a multi-channel, multi-device strategy that is aligned with all company departments in real-time.
DATA-DRIVEN MARKETING collects all the information you need to achieve all this and more. For digital marketers looking into the future and beyond; for executives planning the next step for growth; for anyone keeping their thumb on the pulse of the digital world this book will give you the tools and knowledge you need to successfully adapt to the modern marketing ecosystem, covering:
Mattias Ward has first-hand knowledge of the data-driven economy. After founding the successful company Innometrics (later acquired by APSIS www.apsis.com), hes now an evangelist for Profile Cloud, spreading word of this new technology for professionals and marketers around the Nordics. Mattias lives in Stockholm with his wife and 4 daughters.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
0
8
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.