Förlag | Förlagssystem grossisten |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2016-12-15 |
Antal sidor | 132 |
ISBN | 9789188419026 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
Hur diskuterar vi varandras arbete? Ofta ger vi tomt beröm, och ibland tuff kritik. Men det allra vanligaste är nog att vi inte ger någon feedback alls. Det finns många skäl till det: tidspress, rädsla, ovana, brist på fungerande rutiner och kanske avsaknad av ett konstruktivt förhållningssätt. Men den som vill göra ett bra jobb, säkra kvaliteten och utveckla sin förmåga behöver återkoppling som är både användbar och uppmuntrande. Feedback i praktiken erbjuder metoder och verktyg som kan tillämpas på en redaktion och av andra som har ord och berättande som syssla. Här finns konkreta och beprövade förslag på hur man kan komma över hindren och hitta modeller som gör feedback effektivt, slutresultatet bättre och jobbet mera lustfyllt. Bokens exempel är hämtade från den journalistiska vardagen. Boken ges ut i samarbete med Fojo. Marie Kronmarker har arbetat i 25 år med feedback och coachning för journalister och arbetsledare, både på Fojo och som konsult.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
7
8
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.