av Simon Beyer
Förlag | Lördag Morgon Medieproduktion |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Flexband |
Utgiven | 2019-02-04 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 223 |
ISBN | 9789188743398 |
Kategori(er) |
Förstå digitaliseringen och anpassa era strategier
De flesta organisationer upplever att den digitala omställningen är svår att greppa och hantera. Det enda som man vet säkert är att digitaliseringen ännu bara är i sin linda och att den karta som många navigerar efter allt mindre stämmer med verkligheten. Den digitala omställningenär skriven för alla som bättre vill förstå digitaliseringens innebörd, risker och möjligheter. Men framför allt ger boken förslag på hur digitaliseringens utmaningar bör hanteras, som en startpunkt för utvecklingen av nya strategier anpassade för en digital och global verklighet.
Författaren blandar egna erfarenheter och insikter med expertintervjuer från en rad olika fält för att ge läsaren bredast möjliga förståelse för den digitala omställningen.
Simon Beyer är Partner och Chief Strategy Officer på byrån Ingager som hjälper några av världens största varumärken med digitala frågor. Simon är även kursansvarig på Berghs School of Communication och en flitigt anlitad föreläsare inom digital omställning. Han medverkar ofta som expert i media. Tidigare har Simon arbetet på bland annat Google och Philips.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
5
7
8
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.