Search

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer | 1:a upplagan

av Karin Winroth

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Ekerlids
Språk Svenska
Bandtyp Danskt band
Utgiven 2020-01-23
Upplaga 1
Antal sidor 160
ISBN 9789188849502
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer och om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en bransch.  Författaren Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika, modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten.  Karin Winroth är docent i företagsekonomi vid Södertörns högskola och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka identitet.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 0 

 1 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng