Search

Innehållsstrategi för sociala medier : övningsbok - företag

av Lena Leigert

Ej i lager

Fakta

Förlag Kreafon
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2015-01-21
Antal sidor 64
ISBN 9789197981750
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Denna övningsbok är ett komplement till boken Innehållsstrategi för Sociala Medier. Steg för steg får du hjälp att utveckla en egen innehållsstrategi med siktet inställt på dina affärsmål och ett starkare varumärke.

Du får en praktisk fördjupning i temamodellen, innehållsmatriser, publiceringsscheman med mera. Övningar hjälper dig att resonera kring din publik och du lär dig att väva samman basinnehåll och kampanjer till ett effektivt flöde.

Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag. Den kan med fördel användas av hela arbetsteamet och som underlag för interna workshops.

Om författaren: Lena Leigert (fd Carlsson) skrev Sveriges första bok om sociala medier och arbetar som konsult och utbildare inom kommunikation och varumärken. Hon är en flitigt anlitad föreläsare och utsågs nyligen till en av Sveriges mest inflytelserika PR-konsulter i digitala medier.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 8 

 2 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng