Search

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass | 2:a upplagan

av PG Wettsjö

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag EQP Business School AB
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2012-08-07
Upplaga 2
Antal sidor 248
ISBN 9789198008524
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder. • Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag. • Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna. Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar. PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 3 

 1 

 0 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng