av Jungwoo Lee och Spring H. Han
Förlag | Springer Nature |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2021-02-02 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 328 |
ISBN | 9789813341333 |
Kategori(er) |
This book adds to the discussion from Volume 1 by providing insights and stimulating new thinking about the changing nature of services and marketing, service work and workers, and service experiences during and after the COVID-19 pandemic in 2020, particularly focusing on services marketing. This book serves as a useful resource for business practitioners and academics in the areas of service management and marketing responses during a pandemic. Each chapter deals with specific current issues within these industries due to COVID-19 and issues that will come up post-pandemic. As COVID-19 is expected to change the service practice and promote the utilization of novel methods, such as untact marketing, untact service, telecommuting, alternative work arrangements, job crafting, and new work skills, a range of examples and cases are provided to elaborate on applying these emerging new concepts within the service sector.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
3
7
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.