Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Marketing Research | 6:e upplagan

av Naresh K Malhotra

Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2009-07-07
Upplaga 6
Fler upplagor 2009/6, 2017/5, 2020/6
Antal sidor 936
ISBN 9780136085430
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

For undergraduate and graduate marketing research courses.Experience the Interaction Between Marketing Research and Marketing Decision-MakingMarketing Research: An Applied Orientation takes a unique applied and managerial orientation that illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text is comprehensive, practical, and presents balanced coverage of both qualitative and quantitative material.The Sixth Edition is even more current, contemporary, illustrative, and sensitive to user needs. (Pearson)
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 3 

 1 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng