Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Marketing: An Introduction | 4:e upplagan

av Gary Armstrong, Dr. Philip T. Kotler, Ross Brennan och Michael Harker

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2019-04-16
Upplaga 4
Fler upplagor 2015/5
Antal sidor 672
ISBN 9781292200309
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Marketing: An Introduction introduces students at all levels, undergraduate, postgraduate and professional courses, to marketing concepts. It focuses on how to build profitable customer relationships by encouraging students to apply concepts to real commercial practice through numerous case studies from Europe, the Middle East and Asia.

 

How will you learn about marketing?

  • You will be guided through five major themes: creating value for customers, building and managing strong brands, measuring and managing ROI, harnessing new marketing technologies in the digital age and marketing responsibly around the globe
  • You will be presented with a comprehensive overview of marketing theory and practice because marketing is a company-wide function.
  • You will be provided with the most up-to-date coverage of current issues in marketing, such as implications for European marketers of Brexit, changed rules and regulations such as the General Data Protection Regulations of the EU in the era of Big Data and the rise of mobile marketing and networked consumer.
  • Your learning experience will flow seamlessly between the book and the online environment, with chapter links to European bodies, marketing journals, case study questions and multiple choice questions.

 

 

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 8 

 8 

 3 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng