Search

Marknadsföring : Teori och tillämpningar | 3:e upplagan

av Gary Armstrong, Philip Kotler och Anders Parment

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2022-04-28
Upplaga 3
Fler upplagor 2012/1, 2017/2
Antal sidor 504
ISBN 9781292404530
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Marknadsfoering: Teori och tillampningar utgoer en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsfoeringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsfoerare varlden oever anvander som utgangspunkt foer marknadsfoeringsbeslut.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 2 

 4 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng