Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Corporate Communication : A Guide to Theory and Practice | 4:e upplagan

av Joep Cornelissen

Ej i lager

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2014-03-20
Upplaga 4
Fler upplagor 2008/2, 2011/3, 2014/4, 2008/2, 2017/5, 2017/5, 2020/6
ISBN 9781446274941
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Written specifically for students interested in knowing more about the organizational and management context of communications, and to get more hands-on learning, practical experience and skills to help them get off to a flying start in their career, this book is a guide to corporate communication that will help students and practitioners navigate the area, understand the main theories and put these into practice through examples and case studies.

Academically grounded, it covers the key concepts, principles and models within corporate communication by bringing together academic knowledge and insights from the subject areas of management and communication. At the same time, it combines this academic base with a clear practical outlook – practical cases illustrate the theory and each chapter also focuses on models and exercises that equip students with practical expertise and skills. The international scope of the book, featuring cases from around the globe has been instrumental in its success and has now been used by nearly 20,000 students across over 50 different countries from New York to Helsinki, Tokyo to Rio de Janeiro for students studying Corporate Communication, Organizational Communication, PR and Marketing Communications and as an invaluable source for reflective practitioners.

The new fourth edition has been revised and updated with new cases and covers developments is areas such as reputation management, leadership communication and CSR communication. It features:

  • A new chapter on social media and increased coverage of new media in existing chapters
  • New up-to-date material on emerging CSR standards, transnational governance and corporate citizenship
  • Extended focus on media relations, internal communications and leadership and change communication
  • New full-length and shorter international case studies
  • Enhanced companion website material including new case studies and video material available on publication at www.sagepub.co.uk/cornelissen4e
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 9 

 1 

 5 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng