av Gary Armstrong och Philip Kotler
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-02-15 |
Upplaga | 13 |
Fler upplagor | 2001/3, 2013/15, 2015/16, 2017/17 |
Antal sidor | 744 |
ISBN | 9780137006694 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.
Todays marketing challenge is creating vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. Learn how to create value and gain loyal customers.
Kotler/Armstrong is a comprehensive, classic principles text organized around an innovative customer-value framework. Students learn how to create customer value, target the correct market, and build customer relationships. The changing nature of consumer expectations means that marketers must learn how to build communities in addition to brand loyalty.
The thirteenth edition of Kotler/Armstrong has been fully updated and redesigned to make the book easier to use. Chapters also now contain opening vignettes and accompanying outlines to help students study.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
2
3
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.