Search

Marketing Communications | 2:a upplagan

av John Egan

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2014-10-20
Upplaga 2
Fler upplagor 2009/5, 2013/6, 2013/5, 2016/7, 2014/2, 2019/3
ISBN 9781446259023
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

How many marketing messages do you think you see a day? Why do some stick with us more than others? Why do we all remember the Cadbury’s gorilla drummer or the Budweiser Frogs? What do they say about the brand? How will you communicate your own marketing messages just as successfully?

 

In this textbook, John Egan draws on years of both industry and academic experience to explain the why as well as the how of marketing communications. It covers all the essential topics that are relevant to your marketing communications course in a relatable and easy-to-read style. ‘Insight’ boxes provide insight into some of the latest industry practices, and with engaging examples ranging from HSBC to James Bond, to the Arab Spring and One Direction, this textbook will not only provide you with a solid foundation for working in ‘marcoms’; it will make your study fun along the way.

 

For those looking to get ahead of their classmates and other job candidates, the textbook includes coverage of topical issues such as new technologies, ethical marketing and the regulatory environment to help you consider some of the cutting edge debates for assignments and future employment. There is also a companion website with additional study materials to help you go one further and stay ahead of the pack: study.sagepub.com/egan

 

This textbook is essential reading for all marketing communications courses at undergraduate and postgraduate levels as well as professional courses in Marketing.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 1 

 0 

 1 

 7 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng